Thursday, June 25, 2009

Entry Balik Kampung 3

Nie dah last entry balik kampung.. Hehehe..
Ekceli patotnye aktiviti makan2 besama keluarga yg ni saya update 1st skali tp dah jd last plak.. Bercampur-baur sungguh..


Sesampainya di umah pada petang 5 Jun 2009, saya terus ajak family g makan celup tepung kat tepi pantai sbb dah lama ngidam.. Hihi.. So,kitorg berangkat ke Pantai Bachok. Yang hadir adalah Abah, Mama, diriku, Zaty, Cidah, Elin dan sorang sepupu kitorg iaitu Suraya. Adik laki saya tadek, g Terengganu.


Tadek gambar makanan, ada gambar org yg belanje je. Hahaha..


Pas makan2, g masjid berdekatan untuk solat Maghrib then sambung lepak tepi pantai sambil begambar lg..


Ni gambar saya dan adik2 menggedix. hahaha.. best2..


# Ops..luper plak ada lagi 1 acara makan2 besama keluarga which is lunch kat Restoran Nasi Ulam dan dibelanja oleh saya juga (pada 8 Jun 2009). Tp tadek snap gambar pon, maka tidak mengapa lah..

2 comments: