Saturday, February 28, 2015

Kenduri Kesyukuran Mika

Tarikh Kejadian: 4 April 2014


just a quick update so that ada memory Mika ter capture untuk santapan mata di hari tua kelak.
hahaha..

actually, saya discharge daripada Hospital Pantai Bangsar pada hari ke-6..
the reason why kene stay lelama instead of induced thingy adalah sebab hari kedua Mika melihat dunia, beliau kene jaundice pulak.
kesian anak Mummy.
tapi ok la, after a week, kekuningan itu hilang. hehehe..

the next weekend, Mummy Daddy dan Mika balik berpantang di KB naik flight.
hamboii, blom 2 minggu dah merasa naik flight ye Nak..
alhamdulillah, takde sebarang masalah sepanjang perjalanan.
sepanjang dalam flight, Mika menyusu..tidur..dan menyusu.
Mummy Daddy pulak sibuk dok snap gambar we olss. muahaha..
ni plak gambar Mika di lengan si Daddy kat dalam flight. Lena btol dpt lengan gebu. Ish2

hari ke-16 Mika lahir iaitu 4 April 2014, ada kenduri sikit kat rumah parent saya di Kota Bharu.
adik saya buat majlis aqiqah anak dier, Hayfa. (ada kezutann birthday Daddy Hayfa juga. lalala)
kami join venture untuk kenduri kesyukuran dan botak licin kan kepala si Mika.
yang bawah ni sepupu Mika, Hayfa nama dier..
kite kasi chance Mika tidur secara berambut dulu kat dalam buai ni..

bapa saudara saya, Ayah Mie yang tolong cukurkan.
weolls seriau nak buat sendiri.
boleh pulak si budak cinonet ni maintain tido kan..

tempek gambar sikit sekitar kenduri pas dah setel acara pembotakan.
Mika pakai topi sebab dah botak le tu :p


kredit deco buaian berendoi by Ribbon Memories.

ada sedikit ole-ole kepada tetamu yang datang.
ada telur rebus, pulut kuning, air mineral, coklat mini & mashmellow.


terima kasih kepada semua yang menjayakan majlis anak saya dan anak sedara saya..

last but not least.. nah, amik..
dah jadi macam shaolin soccer dah Mika :)


hakhakhak..kbai!

No comments:

Post a Comment