Tuesday, January 26, 2016

Big Bad Wolf MAEPS Serdang 2016

Sawadikap..

Smalam dah share kat FB dengan Instagram.
Arini rasa macam nak share dekat blog pulak.

U'olls, tau tak skarang tengah ada Big Bad Wolf?
Kat mana?
Hah tu dia.. besar2 kat title kite letak.. kat MAEPS Serdang.

Alkisahnya saya sempat la terjah gi sana dengan adik-adik saya smalam sebab kebetulan diorg ada kat KL ni.
Umah pulak dekat je dengan MAEPS, memang rugi sangat kalau tak singgah.

Mika kene tinggal kejap kat umah.
Mummy ber feeling2 single anak dara keluar ronggeng cuci wallet dengan makcik2 Mika yang ni.

Kitorg pegi tengah hari dalam jam 1:30PM..
Masa tu tak crowded sangat orang. Bahagia je aku belek buku sana sini.

Walaupun kat luar panas berdenting El Nino, jangan risau sebab expo tu berlangsung kat dalam dewan.
Dalam dewan ada ekon.. legaaa banyak di situ.
Ruang luas.. so far smalam takde la adegan dari bahu ke bahu sebab maslaah sempit time pilih2 buku.
Parking pun senang sebab ada beberapa kawasan lapang disediakan untuk park kereta.. dan, ia FREE!!!
Kalau seblom pegi sana tak sempat makan, uolls bleh shopping2 kat food truck di luar dewan. Ada a few food truck amik bahagian tapi aku lupe nama apa diorg tu. hahaha.. 
Yang pasti, salah satu nye ada air Chatime.  dan ada jugak mini cafe kalo tak silap.

Ni di antara hasil shoppingan (hahaha marah cikgu BM aku).
Takde untuk Mummy, semua untuk anakanda tersayang je. 
Dah memang nawaitu gi sana untuk topup buku2 Mika.

Cam biasa lah, kalau beli reach certain amount, dapat diskaun.
Contohnya saya smalam beli lebih dari RM100, terus diberi diskaun RM5 deduct terus dari bil tu.
Tak payah nak susah2 redeem di lain masa dah.

So, amacam?
Sempat lagi kalau nak pegi weekend ni sebab mende ni last 1 Feb 2016.
Ala..wiken ni kan cuti panjang untuk orang KL, bleh la plan serbu ke sana ye dok?
Tak rugi beli buku (eh..aku ni ada share dengan BBW ni ke? hohoho).

Ada yang tanya, BBW kali ni 24 hours macam kat The Mines ke?
Jawapan nye..TIDAK.
Mende ni start jam 9pagi - 12malam saje.
Kalau malas pegi siang, bleh pegi malam tapi pepandai la bajet supaya sempat sampai dan pilih2 buku sebelum diorang tutup pintu. Hehehe..

Camana nak pergi MAEPS?
Boleh tengok website diorang kat sini.

Ok lah, selamat shopping buku untuk penuhkan ilmu di dada. Ecece..

Anak aku punye excited dapat buku baru, dah gaya macam terus buat kerja skolah kekdahnye  :p

Rajin pulak aku mengarang 2 entry terus malam ni  :p
Bye!

No comments:

Post a Comment